OBVESTILO O POSLOVANJU OBČINSKE UPRAVE
Zaradi povečanega epidemiološkega tveganja in nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID 19) ter zaradi zagotavljanja varnosti občank in občanov občine Šentilj ter zaposlenih občinske uprave vas naprošamo, da se v čim večji meri poslužujete naslednjih načinov poslovanja oz. komuniciranja z občinsko upravo:
- elektronske komunikacije preko e-naslova: obcina@sentilj.si
- telefonske komunikacije preko telefonske številke: 02 650 62 00, vse preostale kontaktne podatke zaposlenih v občinski upravi najdete tudi na naši spletni strani – https://sentilj.si/objave/230 .
- preko navadne pošte na naslov: Občina Šentilj, Maistrova ulica 02, 2212 Šentilj v Slovenskih goricah.
Občinska uprava posluje po ustaljenem urniku v času uradnih ur:
- Ponedeljek: 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.30
- Sreda: 08.00 - 12.00, 13.00 - 16.30
- Petek: 08.00 - 12.00
Za uskladitev obiska pri strokovnem sodelavcu občinske uprave vas naprošamo za predhodno najavo – kontakti strokovnih sodelavcev so objavljeni na naslednji povezavi: https://sentilj.si/objave/230
Vstop v prostore je dovoljen le ob uporabi ustrezne zaščitne maske in obveznem razkuževanju rok. Zaščitna sredstva so za ta namen nameščena pred vhodom v prostore občinske uprave.